Wednesday, March 2, 2011

Aku memang giler trafik?? so what???




Cam biasa , buat satu entri khas ...
  1. Sila letak header BEN ASHAARI BLOG - Done..

  2. Tajuk : AKU MMG GILA TRAFIK ! SO WHAT ?? dan linkkan ke entri ini .. - Done..

  3. Berikan satu cerita yang menginsafkan korang tentang kematian yang boleh dikongsikan 
    bersama pembaca  blog korang dan juga pembaca baru ..

    kematian..pasti semua orang akan merase sangat gerun biler mendengar nyee..tapi itulah hakikat..yang pasti kite akan mati satu hari nanti....tanpa kite sedari kematian sentiasa berada disekeliling kite.... kucing kite mati.. pokok kesayangan mati.. sanak saudara.. artis kesayangan.. dan mungkin juge orang yang paling kite sayang meninggal dunia meninggalkan kite...hanye kenangan yang tinggal..

    kite sebagai Khalifah di muka bumi ini..dah tersedia kah kite dengan kematian dan dihadapkan    diri kite yang hina nie di hadapan Allah kelak..dah cukup ke amalan yang seharian kite kerjakan.. terhapuskah dosa-dosa kite dengan setiap amalan yang kite kerjakan.. biler  memikirkan kematian..rase nak tinggal kan je semua dan terus beribadah kepada Allah.. namun kite sebagai manusia yang sentiasa lalai nie..keinsafan terbit hanye sementara sahaje..mungkin sewaktu , mendengar ceramah agama, menonton tv siaran agama,  atau juge bile membace entry2 yang menginsafkan dan mengingatkan kite pade kematian yang boleh datang biler2 mase je.. hanye dalam sekelip mate je kite akan terus lalai dan alpa dengan kenikmatan dunia...

    oleh itu kawan-kawan, marilah kite sama2 memperbaiki diri untuk mendapat keredhaan Allah.. ingatlah...yang hidup...pasti akan mati.. Syurga dan Neraka menanti kite .. kite punye akal untuk memilih..Allah telah mengurniakan akal fikiran yang waras tuk kite..segalanya telah tersedia..so tepuk la dada..tanye hati..ke mane kite selepas kematian.. semoga kite sama2 tergolong dalam golongan yang dirahmati Allah..amin..


  4. Tinggalkan link diruangan komen entri ini.. - Done

2 comments:

  1. kiko singgah pollow :) dari blog abg ben :)

    ReplyDelete
  2. thanks apis, hacker and cik ewun.. dah singgah balik n follow..keep in touch ya.. :)

    ReplyDelete