Thursday, April 7, 2011

Irfan Darwisy Still Admitted @ Az-Zahrah, Bangi

Assalamualaikum semua.. dah lame gak aku tak update mylove nie..dari weekend aritue aku memang bz ditambah lagi ngan kesihatan irfan yang tak mengizinkan..dari sabtu arituedye dah demam..then hari isnin aku terpakse amik cuti segera coz irfan still demam..then alhamdulillah selase pagi tue dye dah ok..so aku pie la ofis.. but dalam hampir kul 4 dak nursery irfan sms gtau irfan muntah2..banyak lak tue katenye..then badan dye still panas even dah bagi makan ubat n mandi kan dyer..so aku ape lagi la kan..hati tak tenang la..terus call en.cinta hati n suh dye pie terus amik irfan n bawak pie az-zahrah..sementara tue..aku tunggu 4.30 ptg n balik ngan my sis..kalo nak tunggu en.cinta hati datang amik aku dulu n baru bawak irfan pie hospital..kul 6 la jawabnye kan baru smpai hospital..

dlm kul 5  lebih en.cinta hati call gtau irfan muntah teruk dalam kete..now dye dah de kat az-zahrah n irfan kena drip..badan dye lemah..yelah ..penat muntah kan..kite yang dewase nie pun kalo muntah..rase penat giler..nie kan budak yang tak smpai 2 tahun..habis baju en. cinta hati penuh ngan muntah..aku call adik aku tolong terus pie az-zahrah n if irfan kena admitted so dye terus amik aku kat umah n bawak aku pie sane.. 

Otw aku balik keje lak..ujan mak aii..lebat giler..jem pulok..memang dugaan tol la...aku dah ah dok risau giler ngan condition irfan..aku smapi umah dlm kul 6..kemas2 baju n barang2 tuk bawak ke hospital..aku smpai kat az-zahrah dlm kul 7..then en.cinta hati suh tapau makanan..lapar..so dalam 7.30 aku dah de kat bilik..tengok irfan terbaring je..penat irfan tak ilang lagi..dah la kena berperang mase doktor nak pasang jarum kat tangan dye..kuat betul kudrat irfan darwisy nie..sampai lenguh doktor tue menahan tangan dye dlm proses nak pasang drip tue..irfan tak mau langsung makan n minum..risau giler aku tengok dye..

now..dah masuk hari ketiga aku kat cini..kalo ikutkan perkembangan semalam..doktor kate dah leh kuar pagi nie..tapi tiber2 pagi nie suhu irfan naik till 38.5 tue...terus kena bagi ubat montot..then tak dapat la balik pagi nie..doktor kate tgk esok camne..hope dah ok la esok..kahak dye pun dah kurang..irfan pun dah leh makan n minum cam biase..so tolong ye doakan irfan darwisy cepat sembuh..semoga doa kite diberkati n diterima Allah..amin..











No comments:

Post a Comment