Thursday, May 19, 2011

17 Mei 2011 Aritue Hari Jadi My Mom..

pagi nie aku de mood tuk coret2 kat blog nie..actually 17 Mei 2011 aritue bezday my mom yang ke 61 tahun..happy birthday mak...love you much2..muackss... aritue just sempat wish tru phone je.. coz my mom kat Melaka ..ermm...aku wish mase tue dalam kul 10 pagi....mak aku selambe je sound..dah kul 10..baru nak wish ker..hik..hik..hik..terpanah aku di situ.. aku gelak je la..nak kate ape lagi kan..nak2 aritue kan cuti wesak..tue yang bangun pun lambat.. n menyebabkan aku lambat nak recall any event on that day..ermm..mak..sowi....bukan sengaje wish lambat..memang ingat punye bezday mak..cume keadaan mase tue je tak mengizinkan org wish awal pagi..

bile dah jadi ibu nie..baru aku makin sedar akan besarnye tanggungjawab seorang ibu ..mane taknye..bayangkan..kite yang penat2 balik keje kan..then kat umah..anak kite lak wat perangai..kenkadang memang ilang sabar gak..tapi bile fikir secara rasional..camtue lak..mak aku bole besar kan kami 8 adik beradik nie dengan susah payah dulu..tak kan aku tak bole nak sabar dengan perangai anak aku yang baru sorang nie..kali 8 beradik..lagi la banyak ragamnye kan..huh...memang benar bagai di kate kan.. ibu bole jage berapa ramai pun anak yang dia ade..tapi tak semua anak bole jage seorang ibu.. mak..i love u much2 la.. jab lagi..Insya Allah leh jumpe mak n ayah aku..mereka datang shah alam.. so leh peluk cium my mom..best3.. 



Mak + Abah Tersayang..

nie last year nye event..


No comments:

Post a Comment