Saturday, February 4, 2012

Pagi Yang Hening..

Assalamualaikum..

Rindunyer nak mencoret nukilan kat my luvly blog nie..ah..dah berbulan rasenyer blog aku nie tak di update..sepanjang 9 bulan mengandungkan baby kedua kami..aku rase memang malas betul nak berblog..penat..letih..takde mood je memanjang..now Alhamdulillah..aku telah pun selamat melahirkan anak kedua kami..oklah...nanti aku buat entri khas pasal my second baby k..but now..yg aku aku cite nie..skang nie..aku baru je sudah menyusukan Irsyad..dye memang berjage pagi-pagi buta camnie..itulah salah satu dugaan dan pengorbanan seorang ibu.. wink..wink..

Dengan keheningan pagi nie..aku rase tenang je..rase cam dunia nie sepi tanpa bunyi anasir2 yang menganggu otak kepale aku...memang pagi2 buta camnie sungguh menenangkan..patutlah kita di galakkan melakukan sunat tahajjud di waktu2 begini..dengan ketenangan dan keheningan pagi nie..akan menambahkan lagi kekusyukkan kite dalam solat sunat tahajjud dan bermunajat kepada Allah S.W.T..

Alhamdulillah..Irsyad pun dah tido kembali..so aku pun nak sambung tido..coz subuh nnti Irsyad akan mengejutkan aku lagi tuk sesi menyusu..aku perlu sentiasa sihat dan ceria untuk memastikan sesi penyusuan bersama Irsyad dapat dilakukan dengan baik dan yg penting sekali Irsyad kenyang..Insya Allah.. so nite.. :)

1 comment: