Sunday, January 9, 2011

Berjauhan..

ari jumaat pas maghrib aku sefamily balik melaka..coz malam tue en. azrul de appointment kat MITC and aku pun nak tgk ayah aku coz kaki dye bengkak skit.. adik aku amik aku kat MITC n terus balik ke kg aku...en. azrul pas bis appointment lak terus balik KL coz dye de keje pagi sabtu tue..pas settle keje pagi tue dye pun terus balik melaka..skang nie en. cinta hatiku memang bz sangat..Alhamdulillah ape yang diusahakan mendapat sambutan..tue la kan..rezeki Allah nak bagi..sekejab je..cam tue gak la if Allah nak tarik balik..so sentiasalah kite bersyukor ngan rezeki yang dikurniakan.. so berbalik pade cite aku n en. cinta hati ku nie..then malam sabtu pas maghrib aku dah balik KL semula..coz En. Azrul de appointment lak kat KL.. KL-Melaka-KL dah cam seri kembangan ke bangsar je..huk3... 

then kul 5 pagi Ahad En. Azrul dah kuar tuk pie subang..flight ke Kuala Terengganu kul 7 pagi..huhu..n now tonight..En. Azrul tengah sibuk de appointment kat sane...so skang nie memang asyik berjauhan je ngan en. cinta hati saye nie..sdey gak..tapi kejayaan memerlukan pengorbanan...b..bb windu sangat sama kamu tau..cepat pulang ye..cepat la sok malam..huhu.. Semoga apa yang diusahakan diberkati Allah..amin..

No comments:

Post a Comment