Sunday, January 2, 2011

cuti yang best...

huhu..cuti minggu nie..memang best..bayangkan dari KL - Kuala Terengganu - KL.. pergh..memang penat dow..tapi rezeki tue kite kena usaha..so begitulah jadinye..cinta hati ade appointment ngan orang kat ganu..so dah cuti n hometown dye..so kami pun follow balik ganu..betolak jumaat t.hari then kami balik kl sabtu pagi.. coz sabtu petang tue ade another appointment.. Alhamdulillah..

yang menjadikan minggu nie lagi best...malam sabtu tue..family aku smpai dari melaka..mereka nak visit irfan darwisy..so malam tue kami semua tido ramai2 kat umah alang..even umah aku ngan alang jauh tak smpai 1 km..kih..kih..memang best..malam tue alang amik aku dulu before family aku dari melaka sampai coz en.azrul dah kuar coz ade appointment kat puchong..so dari puchong dye terus pie umah alang..lepak punye lepak..at last tertido kat sane..huhu.. 

pagi nie..after mereka breakfast kat umah alang.. so mereka lepak2 kat umah aku lak..then baru kami semua pi Nilai 3..aku just window shopping jo...pas lunch family aku pun gerak balik melaka n kami pun gerak balik umah..now en. azrul tido..coz sat gi..ade satu lagi appointment ..huhuh.. ah..cuti yang memenatkan tapi memang best... :)

No comments:

Post a Comment