Saturday, January 15, 2011

SOGO member's sale..

14.01.2011

cam tahun2 yang lepas..chinese new year just around the corner..so ape lagi...sale memang ade di mane2 la kan..even baru je bis sale tuk new year aritue..huk2...tapi yang nie memang special skit..coz just members only.. n discount dye pun ade extra..contohnye sale tuk raye cine nie just 50% but tuk member's sale nie..SOGO add another 20% up to 40% less..memang giler dow..adoii ai..nak abiskan wit nie memang la senang n cepat je caranya..nak cari wit payah nak mampos..huk2.. tapi ape nak wat..dah kemahuan hati nie..coz jarang ade peluang camnie..2 kali dalam setahun i guess...

so..semalam..aku siap amik cuti half-day tue tuk same2 memeriahkan lagi SOGO nye member's sale nie..aku ngan nino same2 berjaya menghabiskan duit kami kat sane.. aku beli tuk my luvly hubby kemeja..my baby irfan darwisy ..byk la kan..tak lupe gak tuk diri sendiri..aku just beli baju2 je..tak sempat nak usha handbag n kasut..coz orang memang tak bole bla padatnye kan.. tapi aku rase that time tak sepadat mase members sale nak raye tahun lepas.. dari zohor hingga ke maghrib aku kat sane..memang memenatkan tapi best n sangat berbaloi2..rase cam nak pie je lagi ari sabtu tue..(terdetik kat hati)..hehe


15.01.2011

heheh..as usual..dah terdetik kat hati..terus ku sampaikan kat en. cinta hati ku..muler2 kalo ikut schedule dye..tak dapik aku nak pie ngan dye..coz dye ade appointment pasal emas tue..tapi dah rezeki aku kesana .. appointment dye cancel..so ape lagi..aku terus mengajak en. cinta hati pegi cuci2 mate sambil habiskan mase hujung minggu.. so pergi la kami ke sane dalam kul 12.30t.hari ++..before tue pie jumpe nino jab..ingatkan leh redeem resit dye..bile aku pie redeem counter..semalam nye resit , semalam je leh redeem..hari nie just tuk hari nye resit je bule..buduh..kedekut nak mampus.. nyampah i..

sib baik la suke pie SOGO..hehe..sempat la gak pie beli seluar slack cinta hati..then cinta hati ajak pulang coz dye ade appointment emas tue dalam kul 3 petang..lagi pun hari nie lagi padat dari semalam..dah la irfan darwisy ikut bersama..so cinta hati dah penat nak dukung irfan..huhu..aku pun cam dah rimas je..ramai giler orang..at least puas ati la..coz dapat gak datang SOGO hari nie..aper2 pun..nak gtau yang SOGO member's sale memang best n berbaloi2...so next time korang jangan la lepaskan peluang keemasan nie..next time aku pun mesti tolong menghadirkan diri same2 mengKayakan SOGO tue..huhuh.. so kat bawah nie gmbar2 di SOGO n irfan darwisy sepanjang perjalanan ke sane.. happy shopping.. yeahh.. :)

Irfan darwisy dah ngantok la ibu..

mari kite pie shopping..

ibu..senyum..

pandai tak saye bergaye..

cantikkan deco tuk chinese new year nie..

ramainye orang..

lihatla gigi saye..

No comments:

Post a Comment