Tuesday, December 28, 2010

Gold..gold..gold..

Assalamualaikum..

Hari nie adalah hari kedua aku pie menjejak kan kaki ku di Agro bank.. Alhamdulillah my fren Nino berjaya menambah koleksi emasnye dari 400 gram kepada 800 gram..amat membanggakan.. hari nie dye memang happy giler.." saya cam tak caye je arinie " kate nye..hehe..memang seronok melihat kawan2 happy.. tak sia-sia saya share ngan dye coz ianya memang berbaloi dan menguntungkan.. so after urusan di Agro Bank..jangan jeles ye..kami pie Shopping kat SOGO... my hubby beli kemeja, seluar, belt, beg..n aku shopping baju je wat mase nie..kih...kih..kih.... n Nino..guess what..dye shopping jam baru..n handbag baru..yeah..kami happy sangat harinie..n Insya Allah jika diizinkan Allah..kami sama2 nak tukar handphone baru..Alhamdulillah di atas rezeki yang Allah kurniakan kepada kami..amin..so nino..cant wait for this friday..1 day to go gurl.. yeaaahhhh!!!! nnti aku update ape yang akan berlaku hari Jumaat nie k.. :) kat bawah nie gambar mase kat angro bank..enjoy it..


emas ini cik nino yang punye..

Cik Nino dan emasnya..400gram

emas 400 gram

No comments:

Post a Comment