Friday, June 10, 2011

3 tahun dah???

skang nie aku rase sekejab je berlalu kan..actually 07 Jun 2011 aritue genap 3 tahun ulang tahun perkahwinan aku n en. hubby..alhamdulillah dengan izin Allah, kami masih melayari bahtera rumahtangga bersama dan berdoa agar kami kekal bahagia hingga akhir hayat..irfan darwisy pun dah 2 tahun skang..aku happy dan bersyukur sangat dengan semua yang berlaku sepanjang perjalanan hidup kami sebagai suami isteri.. gado2 manje tue biase la kan..kalo tak gado2 takde la scene pujuk memujuk ..boring la nnti....alhamdulillah semuanya masih lagi dalam keadaan yang baik..biase la kan..gado2 manje nie actually just nak perhatian ...heheh..i like..

so ..on our anniversary aritue..kami just have dinner kat Seoul Garden, IOI mall...aku memang suke giler makan kat situ..rase cam orang korea lak..heheh....dah ah skang nie memang tengah dok giler layan cite korea..ah..semoga muke anak aku cute or handsome cam orang korea..amin.. :) then after have our dinner, hubby belikan hadiah tuk aku..yeahh..happy sangat..hubby hadiahkan perfume hugo boss..i like..n tuk hubby..aku bagi hadiah paling bermakne..ape lagi kalo bukan our second baby.. :) heheh..thanks honey...love2 u so much.. bb berdoa agar rumahtangga yang kite bina bersama nie akan kekal sejahtera, sihat, bahagia hingga akhir hayat nie di samping anak2 tercinta..amin..

No comments:

Post a Comment