Thursday, June 16, 2011

First Time???

ahh..hari nie sungguh menyeronokkan + memenatkan gak..huhu..actually 19 Jun 2011 nie aku nye jabatan akan adakan family day..so aku as one of urusetia tuk ajk cenderahati ..so tadi dalam kul 9 lebih kami kuar tuk pie beli hadiah2 sukaneka dan sebagainye.. so kami semua pie beli barang kat mydin USJ..siyes dow..tue first time aku pie sane..huhhu..best gak pie sane tadi..yang bestnye barang2 kat mydin korang pun tau memang murah kan.. sambil menyelam minum airkan..ape lagi..sambil2 beli barang adiah tue..sempat gak la aku beli barang2 personalee..

jalan punye jalan...2 jam gak ah kami semua beli belah kat sane..dalam keadaan aku skang yang mengandung nie..ponat gak den..tapi sebab seronok leh kuar waktu pejabat kan..yelah..kalo tak keje aku memang duk kat ofis jelah..bowink dow..so dapat la aku pie cuci mate sambil memenatkan diri..huhu..now barang2 adiah dah beli..so next step is wrapping ah..ape lagi kan..aktiviti wrapping  nie adalah agenda tuk esok..wah..seronoknnye berehat sebentar dari keje2 ofis nie..so pasni pasti aku akan ajak en.cinta hati pie mydin USJ tue....

klah..skang waktu lunch..aku nak beristirehat jab...penat berjalan tadi..chow...:)

No comments:

Post a Comment