Friday, June 3, 2011

arinie nak balik kampung halamanku..

arinie kan ari jumaat..so cam biase la..break for lunch memang panjang ooo...dari 12.15 t.hari smpailahhh kul 2.45 petang....memang syookk...leh rest n wat aper2 yang patut cam layan cite korea, main sudoku or tido..zzzz... but hari nie aku just dapat layan cite korea n then pie tgk demo wat roti n kuih muih menggunakan mesin khas..aku sempat tgk makanan tue dah masak je..huhu..tapi dari penceritaan mereka..memang mudah la keje membuat kuih cam kuih tart or kuih semperit..huhu..mudah memang mudah tapi hergenye tak mudah bagi aku..huhu....RM1000.00 maaaa...huhu..tapi mereka bagi wat installment 5 kali..means sebulan RM200 jelah.. tapi bagi aku yang jarang2 wat kuih nie..n apetah lagi ngan keadaan aku skang..better tak payah beli la kan..so far ramai gak yang beli..huhuhhu..

berbalik pade cite aku tadi..so Insya Allah pas balik keje nie ..aku sefamily nak balik kampung halaman ku di Melaka..maybe if Afnan, anak abg aku still ade kat hospital besar Melaka, so kami akan singgah dulu melawat afnan..afnan baru je operation ..dye kena angin pasang..penyakit yang hanye menyerang lelaki...hope semuanya selamat.. after that, then baru aku balik kampung ... arinie kena smpai kampung before kul 10 malam coz nak tengok Maharaja Lawak beb..mane boleh miss oo..yang tinggal skang nie peserta2 yang best nye..so harus tengok..  Tengah best2 aku menaip nie..bunyi udah mesin punch card nie..tue menunjukkan dah kul 2.45 petang..so aku nak sambung wat keje di ofis nie dengan berhemah..daaaa..


No comments:

Post a Comment