Wednesday, December 8, 2010

Anniversary Bulanan

Alhamdulillah semalam anniversary aku yang ke 2 tahun 6 bulan..huhu..so aku mintak tolong adik kesayanganku jage kan irfan darwisy..saye + en. azrul nak pie dating..cam mase becenta n belum kawin tue..hehe..so kami plan pie tgk Narnia 3D kat Pavillion..then jalan2 kat situ..cewah..cam mase dolu2 la kan..hehe.. cite narnia tue memang best..tapi tgk 3D tue cam tak bermakne je..tak rase pun tgk 3D..rase rugi je beli tiket RM20 sowang..kalo tau tak best tgk dengan 3D tue mesti aku  pie tgk tiket biase je..huhu..tapi at least ade gak la experience tgk movie 3D kan..huk2..pas jalan2..dating2.. kat pavillion tue.. then kami pie makan nasi kukus kat putrajaya..


after makan nasi kukus tue..kami pie Alamanda lak..perghh..memang rase cam tgh becenta dolu2 la ...pie sane..pie sini..aicehh..kat Alamanda tue en. azrul jumpe kawan dye..so melepak la kami kat food court Alamanda smpai lebam..haha..sambil melepak2 tue..adik aku msg tanye lame lagi ke aku nak balik..heheh..then aku reply la..pas azrul jumpe kawan dye nie..kami terus balik.. dalam kul 6 pm gak ah aku duk kat Alamanda tue..finally kami balik gak pas menerima banyak msg dari adik ku itu..hehe..
itulah rintitan aku sempena Anniversary bulanan kami..for En. Azrul..just wanna let u know that i really love u deep from bottom of my heart..Alhamdulillah Allah jodohkan kite..semoga kekal bahagia selamanya..tuk Irfan Darwisy..ibu sayang bangat sama kamu..jadilah anak yang soleh dan berjaya dunia dan akhirat..amin..




MR & MRS AZRUL


No comments:

Post a Comment