Saturday, December 18, 2010

Demam+Selsema+Batuk




agaknye memang skang nie musim demam coz kalo tgk cuace pun tak menentu..sekejab panas terik then tiber2 je ujan..biler ujan je memang lebat n lame lak tue..huhu..so dari pagi semalam selsema nie dah serang aku..kat ofis tak yah cakap la kan..asyik bersin je...hidung pun dah jadi cam clown ..memang gatal yang amat sangat la idung aku nie.. then balik keje terus pie jumpe doc..masuk2 je bilik doktor..dye dah tegur.."merahnye idung"..aku selambe je cakap..selsema la doktor..huhu..

then after jumpe doktor..dye bagi aku ubat demam, selsema, batuk n antibiotik... en. azrul pun mase tue cam tak sihat gak..so dye just makan ubat aku gak la..but hari nie en. azrul makin teruk lak..badan dye sengal2..lemau giler katenye..nak gerak bangun pun tak larat .. kalo ikutkan dye nak warded..kepala  rase nak pecah katenye.. so mintak tolong alang + b.harris tolong anta kan kami ke hospital..azrul tak larat nak drive..nak harap aku..lesen je ade tapi aku just gantung dalam frame..huhuh.. kami pie KPMC Puchong..so pas jumpe doktor dye kate kena wat ujian darah..coz ade tanda2 denggi.. Alhamdulillah pas result kuar..bukan denggi tapi just virus yang ala-ala cam denggi..so doktor kate tak perlu warded coz Insya A.llah pas makan ubat antibiotik leh sembuh..now..mase aku mengarang nie..en.azrul n irfan darwisy dah selamat lena dibuat mimpi..huhuh..sat g aku pun nak join same..coz ubat selsema n batuk aku nie memang akan menyebabkan mengantok.. so doakan kami secepat sembuh..Ya Allah sembuhkan la kami sekeluarga..amin.

No comments:

Post a Comment