Thursday, December 16, 2010

Majlis Perkahwinan Sepupu aku..

Even dah nak dekat seminggu majlis nie berlalu..tak terlewat tuk aku kongsi coretan sepanjang majlis perkahwinan sepupu aku nie..aku paggil dye eja je..dye sebaya ngan aku..so pada 12.12.2010 adalah tarikh keramat bagi eja coz jadi raja sehari.. Alhamdulillah ramai sedara mara aku dapat jumpe kat sana..yelah..kalo tak..mesti raye je baru dapat jumpe kan..huhu..

aku memang suke giler ngan tema kaler yg eja pilih..iaitu merah..hehe..coz mase wedding aku pun merah gak..pelamin dye cantik n sweet sangat..bile tengok tue..aku rase cam nak bersanding lagi je..jom en. azrul..hehe..then decoration kek dye pun sweet sgt.. Secara keseluruhannya Alhamdulillah majlis nie berjalan seperti yang dirancang..kepada sepupuku eja..Selamat Pengantin Baru n semoga kekal bahgia hingga akhir hayat..amin..












No comments:

Post a Comment