Saturday, December 4, 2010

BMW & ASB Loan



BMW?? bunyi nye je dah menawan hati..hehe..tapi nie bukan BMW kete tue..maksud nye adalah Bijak Mengurus Wang..pertengahan Nov aritue ade member aku share pasal program nie..first2 dye cite je memang aku dah minat dah..All about ASB loan n gold investment..sape tak nak untung beb..target aku mase tue memang nak ade asb loan..huhu..n Alhamdulillah dengan izin Allah pada 27 Nov 2010 aku berjaya mendapat asb loan sebanyak RM100k..pas approve tue..hanye Allah yg tahu betape hepi giler nak mampus aku mase tue....huhu..tapi still control cam wat biase je..heheh..and after aku share ngan lagi sowang member aku nie..alhamdulillah arinie 04.12.10 dye pun dah berjaya wat asb loan RM100k..plus b4 nie dye ade asb 50k..so total nye RM150k ok..seronoknye dapat tolong kawan2 tuk mase depan kite bersama..cewah..hehe..so saper2 yang nak tau lebih lanjut pasal asl loan tue..roger je la k..coz sharing is caring..

No comments:

Post a Comment