Monday, December 20, 2010

Irfan Darwisy kena warded

skang kul 3.37 a.m..tapi kami masih lagi tak tido coz irfan dah wake up..n suhu dye 38.9 oC..panas tue...kalo petang tadi lagi la..40 tue..then nurse dah bagi ubat montot kat irfan...irfan skang memang fobia tengok kakak2 nurse yang datang..bile nurse masuk je mesti dye muke cuak + nangis..coz  awal2 lagi tadi dye dah kena bedung dek doktor n nurse coz nak amik sample darah dye...4 orang ok yang kena pegang irfan mase tue..memang irfan melawan giler..tue yang fobia smpai skang bile nampak nurse.. doktor yang pantau irfan namenye Dr. Nik..aku suke ngan cara doktor nie..friendly n nampak profesional... so far bilik single nie pun selesa tuk kami bertiga..rate dye RM205 per day.. insurans aku cover just 200 per day..so just kena pay rm5 je.. 

Alhamdulillah...tak rugi rasenye aku update plan insurans ofis aritue..huhuhu..tapi esok aku kena call admin tuk mereka update kat JSM yang aku punye plan dah upgrade..then JSM kena inform n confirmkan kat insurans yang aku memang dah upgrade plan..coz kat panel insurans room rate aku still rm150 ...tapi payslip aku dah bayar tuk rate rm200...esok kena settle kalo tak ape kejadahnye aku nak kena bayar lebih kan..so now dah dekat kul 4.15 a.m..irfan pun dah makin layu matenye ..nak tido la tue..aku n en. azrul pun same dah makin mengantok..doakan kami sekeluarga sihat..especially irfan darwisy...Ya Allah dengan rahmatmu..sembuhkan la irfan darwisy dan kami sekeluarga dari demam, batuk , selsema ini Ya Allah..amin..





gambar nie mase irfan tengah ok..baru warded 19.12.10 dalam kul 6.45 petang...coz sebelum tue kat klinik mega dah masukkan ubat montot..tue yang irfan cergas ..but now irfan terbaring je..

No comments:

Post a Comment