Wednesday, March 2, 2011

aku kebosanannnnnnnnn.....

tolonggggggggggggggggggggg.....aku rase sungguh bosan hari nie..hish...naper ker?? hari2 aku rase begini la....agaknye coz aku takde keje nak buat kottttt...haippp....keje tue ade tapi semua dah settle la ngok.....huhu..nak surf internet pun dah tak tau la nak cari aper lagi..hari2 mengadap notebook nie 24/7 kan..so lame2 memang la bowinkkk... aduuhh...nak wat ape nie wooii...nak tido..tak leh lak ..kat ofis..nak kena sound ker???.dah lah bilik aku nie depan sekali..pastue memang tempat orang lalu lalang dengan jayenye...ahh..damn it..

nak bace majalah..dah bis semua majalah yang ade nie aku dah bace.. nak wat-wat de keje..semua aku dah settelkan..my bos pun takde satu hari nie..meeting..so what should i do??? plzzzzzzzzzz help me... nak main sudoku pun aku dah penat nak pikir...adoi aii....

tadi call en.cinta hati..ingat nak mengadu + menggedik + manje2 tapi dye tengah sibuk pulak..aaiisssshhhh...camne nie weeii..aku dah asyik dok tengok jam je..cepat la kul 1..leh pie makan.. as usual..menu ikan bakar + sayur ... ermm...tik..tok..tik..tok..alahaiii..lembabnye la jam nie..ermm..sabo jelah.. so beginilah keadaan aku till lunch hour..tulunnnnnnnnnn....

No comments:

Post a Comment