Wednesday, March 23, 2011

Keputusan SPM Diumum Hari Nie...

dup..dap..dup ..dap....mesti student2 yang tengah tunggu result SPM makin cuak hari nie kan..mane tak nye..Keputusan SPM diumum hari nie..so confirm malam tadi mereka tido tak lena..dok pikir ape la result aku ..hehe..aku dah alami pengalaman nie 8 tahun lepas..mase tue mak aoii..Allah je yang tau betape cuak nye aku nak pie amik result..terlalu byk aku pikir..memang malam tue aku tido tak lena giler la.. so pade adik2 yang amik result hari nie..All the Best yer..just nak pesan...berjaya dapat result cemerlang SPM tak menjanjikan kite tuk dapat result yang cemerlang mase kat universiti nnti kalo kite tak terus berusaha..yang penting kite terus fokus dan tahu hala tuju n cita2 kite tuk berjaya k..

ermmm...pas nie sekolah menengah dah jadi kenangan tuk mereka...bagi aku kenangan mase kat sekolah menengah memang terbaikkkkk la..seronok sangat bile ingat2 memori tue..heheh..next step dye pe lagi..pie study kat Universiti la..tak pun kolej2 swasta..ah..teringat pulak kat zaman mase belajo kat Universiti....ah..terus aku terngiang2 lak lagu ogy yg dalam cite ali setan tue.. so jom kite layan lirik lagu tue..


Wajah Rahsia Hati 

Dalam kehidupan ini

Yang terindah
Melalui usia remaja
Senda gurau suka duka
Sering berganti
Meninggalkan kesan abadi

Oh berdebar-debar hati nya
Kali pertama bertentang mata
Inilah pengalaman
Harus ditempuhi tiap insan

Kenakalan atau kesungguhan
Sukar mencari perbezaan
Betapa kau cuba melindungi
Jelas di wajah rahsia hati

No comments:

Post a Comment