Monday, March 14, 2011

Rinduku pada dot..dot..dot..

rindunye kat blog aku nie...muah..muah..muah...seminggu lebih aku tak berkesempatan berkasih sayang ngan blog ku ini..huhu..minggu lepas memang aku bz giler ngan keje + family.. ermm..firstly aku nak ucapkan takziah kepada warga Jepun atas gempa bumi dan tsunami yang melanda baru2 nie..mari kite same2 berdoa agar keadaan di Jepun pulih seperti sediakala..amin..

Bestnye tengok tv malam tadi dow..mane taknye..Datuk Lee Chong Wei menjuarai Terbuka All England beb..aku ngan en.cinta hati bersengkang mata  tuk nak tengok game final tue..memang puas hati la tengok game tu malam tadi..penuh bersemangat even adelah skit kesilapan2 yang agak menggusarkan hati ...tapi berkat usaha..kite berjaya..huk2..memang proud to be Malaysian la.. :) rase cam heaven giler Datuk LCW dapat kalah kan si Lin Dan tue..baru dye tau kekuatan kite..yeahh...

so akibatnye...pagi nie aku cam ting tong lagi nie..mamai giler..coz kurang tido..pas tengok games badminton..aku leh lak layan tv n pie gosok2 baju keje..alih2 dah kul 2 pagi..then baru masuk tido..kul 5.30 pagi aku dah bangun..coz skang nie aku masuk keje kul 7.30 pagi..pas subuh je aku dah kuar pie membanting tulang temulang nie..mencari rezeki..ewahh.. conclusion yg aku nak wat kat sini adelah..aku sangat MENGANTOKKK..... huhu..klah..nnti de mase aku cite lagi k coz aku tengah cube meletakkan batang mancis kat kelopak mate aku nie..hahahhaha...ipu je.. :P

No comments:

Post a Comment