Sunday, March 20, 2011

thanks en.cinta hati..

now aku de kat area agro bank kuala terengganu..act aku kat sini teman kan en. cinta hati de urusan ngan client..sementara client dye sampai aku pe lagi kan amik peluang la pie shopping kat dewandas..n hasilnye jeng jeng..aku berjaye dapat membeli dua pasang baju tuk kegunaan keje dan berfesyen..kihkih,cukup puas hati..puas hati..

semalam sempat gak pie desa murni n dapat la gak beli tudung dalam 4 helai and kain tuk wat baju sepasang..promosi kat desa murni nie sampai 4 april..aku sure punye la pas abis promosi tue mesti kuar promosi baru lak..thanks sangat kat en.cinta hati yer atas kesudiaan mengizinkan aku shopping..walaupun tak seberape tapi ianye amat bermakne..

2 comments:

  1. ahad lepas saya sambar kasut sampai 4 pasang... tak penah en. suami semurah itu belikan sampai 4 pasang.. rasa mcm nak lagi tapi tawaran dah tamat...kihkihkih...

    ReplyDelete
  2. hehee..tue la aiza..kalo suami offer je..terus sambar..jgn tolak..rugi woohhh...

    ReplyDelete