Saturday, February 19, 2011

Diet - Day 3

Alhamdulillah hari nie dah masuk hari ketiga aku on atkin's diet..aku rase makin bersemangat coz dah takde rase pening2 n cam nak muntah yang teruk seperti hari pertama aku diet..cam kate kawan2 on group taknakgemuk...awal2 je memang camtue..dalam 3 hari dah ok..so memang betul kate mereka..aku dah mengalaminye..so memang semangat la aku kan..de member dalam team nie..ayeen namenye..dye dah wat diet nie selama almost 4 weeks..so baru 2 minggu die dah berjaya turun 11 kg..so impressive..bile ade contoh kawan2 camnie..memang aku rase bersemangat giler la..cayok Rahmah..cayok!!!

huhuh..skang dah kul 2.40 pagi..aku as usual aku terlambat lagi nak update menu tuk 18/02/2011 nie coz cam biase..aku ingat nak update tadi pas tido kan irfan darwisy..sekali lagi aku tertido bersama...huhu..bangun2 dah kul 1 pagi..nevermind la..so menu tuk hari nie adalah seperti berikut : hehe..

Breakfast :
2 telur rebus
2 soses

Lunch :
ikan bakar
air asam
sayur kacang panjang

Dinner :
sup sayur add ayam
sup daging

nyum..nyum..nyum... hehe.. :)

No comments:

Post a Comment