Sunday, February 27, 2011

Pertemuaan ku Dengan Seseorang...

hari nie aku akan bertemu dengan seseorang yang sungguh istimewa...dah..dari KL ku merentas lebuhraya ke Melaka semata hanye untuk bertemu dengan dyer...huhuh.. aku sekeluarga kuar dari umah arinie dalam kul 10 pagi then bertolak balik melaka.. hari nie first time nak pie tengok baby baru dalam keluarga angah... so nie adalah cucu ke 15 dalam Keluarga Hj. Seman dan Hjh. Siti Zabidah.. dalam sejam lebih ckit perjalanan akhirnye aku smpai kat umah angah kat peringgit..

baby baru angah nie diberi nama Muhammad Haziq Iman...comey betul baby nie..mase kami sampai cam biase la baby tengah tidur..baru 15 hari dilahirkan ... irfan pun suke tengok dye ..and dye asyik kate baby..baby..baby.. then lepak sekejab coz mak kate along dari banting pun nak datang petang nie..n kami wat doa selamat antara yang ade je tuk baby nie.. dalam kul 1 ptg kami balik kampung halaman ku kat pulai..lepak2..aku sempat gak la tido jab..coz on the way balik kg tue irfan pun dah tido.. en. cinta hati kul 2 petang ade appointment emas ngan kawan dak din.. 

pas asar aku still tido lagi..sehingga la abah panggil tuk minum petang...bile aku tengok menu minum petang tue..adoiii...betul2 godaan nie..abah beli kuih kegemaranku.. kuih... dot..dot..dot..ahh.. haruskah aku makan..harusskah.... akan aku cite kat post lain ape yang terjadi..huhu.. dah selesai semua..kami pun bertolak pie umah angah.. mase smpai..along dah pun sampai ...kami lepak2 dulu then baru bace doa selamat tuk baby haziq iman.. pas maghrib nie kami akan terus balik KL coz esok dah keje oooohhhh..penat badan..tapi aku happy....

No comments:

Post a Comment