Sunday, February 20, 2011

Diet - Day 4

now 1.48 pagi...baru sempat nak update myluvly blog for today...cam sekejab je..dah 4 hari rupenye aku melakukan diet atkins nie..ermm..semakin enjoy n dah rase cam biase dah..godaan tue memang la ade ..tapi alhamdulillah leh handle lagi..hehe..tak sabar nak tunggu seminggu tuk sesi timbang..cuak gak aku if takde perubahan nanti..harap2 bile timbang nnti akan membuahkan hasil yang memberangsangkan.. arinie sebelah pagi cam biase aku mengemas rumah..then petang just abiskan mase bersama irfan darwisy..coz hubby de keje kat danau kota..

cume when pas asar baru cam ade aktiviti menarik skit..pie tesco puchong..pie beli bahan2 nak wat ayam BBQ ..resepi nie aku dapat dari mak mentua aku..hhehe..sedap oo..tapi aku baru first time nak wat..hopefully sedap cam mak mentua aku wat la.. actually aku baru je bis siapkan bahan2 and dah perapkan ayam tuk esok..lagi lame kite perap..lagi sedap..nnti aku post kan resepi dan gambar nye k..tunggu....

pas balik dari tesco puchong..ade aktiviti lagi menarik yang aku buat tadi.. aku pie tengok wayang kat cineleisure damansara..aku mintak tolong adik aku raidah jagekan irfan..coz kami dah lame giler tak tengok wayang..irfan darwisy..jangan sedih tau..sekejab je ye ibu n ayah kuar..muackss ...aku, en. cinta hati n din pie tengok cite The Mechanic..cite nye memang best..hero cite nie..yang belakon cite transporter tue..memang smart la jalan cite dye..tak bowink pun..berbaloi la tengok cite tue even kite cam dah leh agak jalan cite dye camne..tak sabar rasenye nak tengok transformer 3..coz tadi ade iklan dye before cite the mechanic tue start..

klah..dah penat lak cite aktiviti aku tuk hari nie..so aku update menu diet tuk hari 19/02/2011..cume hari nie menu tuk dinner takde coz aku tak sempat nak dinner..rules diet nie..tak leh makan after 8 malam..so dari puchong aku balik umah anta irfan n adik..terus pie damansara...memang tak sempat nak dinner..sib baik aku tak lapar sgt hari nie..huhuh..

Breakfast :
scrambled eggs 3 biji
sosej 2
kuah coselow

Lunch:
sayur kobis telur
ikan kembung bakar..

No comments:

Post a Comment