Wednesday, February 16, 2011

TakNakGemuk's Diet Group

DAY 1

Pagi nie adalah hari pertama aku dalam program diet yang dianjurkan dalam TakNakGemuk's Diet Group...so cam biase aku pie breakfast..and menunye cam kat bawah tue..



pas breakfast tadi..adoi aii..memang mencabar betul..aku rase lemau giler..dah tue sakit pale n cam nak muntah .. dari sumber rakan2 seangkatan yang lebih senior..mereka kate tue perkara biase bagi mereka yang baru mulakan diet atkins nie..thanks kawan2 atas nasihat dan semangat yang korang bagi...so aku akan teruskan usaha nie smpai capai target..cayok rahmah....

aku akan update tuk lunch n smpai la dinner nnti k..jab lagi je pun dah nak lunch..huhu..lapar2..mari kite pie makan smbil berdiet..tuk hidup yang sihat sejahtera..

ok..now aku dah update full menu for today.. :)

8.00 Pagi :
2 biji telur rebus
ayam goreng
air masak

10.20 pagi :
sosej
air masak


1.00 petang:
ayam 
sayur 


7.00 malam :
ayam goreng
coselow


No comments:

Post a Comment