Sunday, February 20, 2011

Diet - Day 5 20.02.11

Alhamdulillah hari nie dah hari ke 5..2 more days to go..before nak timbang nie..heheh..makin cuak jadinye..so harinie aku rajin skit coz yelah kan..weekend..banyak mase kat umah..malam tadi aku dah perap ayam n sosej ..so pagi tadi aku dah bbq kan sosej tue tuk jadi breakfast aku.. tapi paling menyeronokkan hati aku coz hubby pun nak join diet nie..so dye pun makan menu yang same ngan aku pagi tadi...

aku muler2 ingat en.cinta hati main2 je nak diet nie..tapi tengah aku main masak2..dye call tanye lunch nie ape yang dye leh makan..aku rase happy sangat coz dye pun samer2 bersemangat nak berdiet..so aku harap en.cinta hati akan terus same2 tak kantoi..huhuh...before nie kami ade wat deal..sape turun at least 5kg dalam sebulan akan menang..kalo camnie..kami same2 leh menang la kan..dah deal..hadiah dirahsiakan..hehe..surprise punye..

klah aku update menu tuk hari nie..

Breakfast :
scrambled eggs 2 biji
sosej bbq 3 btg
3 hiris tomato
coselow

Lunch:
2 ketul ayam bbq
kangkung goreng



Dinner :
crambled eggs 2 biji
sosej bbq 3 btg
coselow

No comments:

Post a Comment